fest igååårrr jueehh

assåe igår så typ va de juh feeeest hemmma hos typ en kille men minns
typ inte vad han heter , ja tror de va .. Alle eller vare kalle ? aja vi kallade honom
för balle och de är ju för att vi fick se hans balle ahaha lixom såååå stoor
asså har typ aldrig sätt större , iaf drack typ massa cider och öl å massssoooor med
groggar , , ja typ låg på golvet och s´kratta sönder medans C satt ovanpå mig som en cowboy och jag va
hästen asså guuud sååå kul lixom , men sen så vaknade ja upp hemma hos en kille med
C och då lixom viste vi inte vart vi va men tur att de finns taxi som tog oss
hem , så vi kom typ nyss hem och nu ska vi typ spela nå funny öl spel hohihi
loooove på helger !

Kommentarer
Postat av: Camilla

asså shiiit jag baaah o duuh bahh!!!



herreguuud....vad jag skrattar..hur gammla är ni?

antingen så är ni riktigt äckligt fjortisar, eller så är ni riktigt dumma och pinsamma som spelar fjortisar för ni tror att ni kommer bli kända för det?

jag kommer då aldrig läsa denna blogg igen..patetiskt och töntigt.



2009-05-31 @ 02:15:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fettokissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0